Tak sangka jernih sungguh air, rupanya berada Di Malaysia

Setelah sekian lama menghabiskan masa di rumah, pasti ramai yang dah mula berasa bosan dan lemau kan. Mungkin ada juga yang rindu untuk melakukan aktiviti di luar seperti berenang di kolam atau pantai sambil menikm4ti pemandangan indah.

Baru-baru ini pula, seorang lelaki menarik perhatian ramai apabila dia berkongsikan videonya berenang di sebuah parit di kebun ini. Video itu juga tular dikongsikan dengan lebih sejuta tontonan tidak sampai sehari ia dikongsikan.

@pecah_pale

Berpkp takleh nak keluar gi sunway…tapi Kebun boleh @mantaptokdalang69 #fypシ #basah #myfoodie

♬ original sound – Felix Cgbr – Felix Cgbr

Di dalam video yang dikongsikan ini, lelaki itu berkongsikan suasana di sebuah kebun yang turut mempunyai parit kecil. Apa yang menariknya ialah air di dalam parit itu yang sangat jernih mengalahkan air di dalam kolam untuk berenang.

Lelaki itu kemudiannya dilihat terjun ke dalam parit itu untuk berenang. Malah kebanyakan netizen turut sama terpukau melihat kejernihan air itu yang sangat di luar jangkaan.

air

Menurut lelaki itu, kolam yang dilihat itu sebenarnya hanyalah parit di kebun tempatnya bekerja. Kebiasaannya parit di kebun dipenuhi dengan kotor4n atau lumpur namun berbeza dengan parit di tempatnya ini.

Meninjau di ruangan komen, rata-rata netizen turut sama tertarik dengan keadaan air yang sangat jernih di dalam parit itu. Sehinggakan ada yang berseloroh keadaannya lebih jernih berbanding air di rumah mereka sendiri.

“Jernihnya air tu…”

lelaki berenang

“Jaga bang takut ada belut elektrik.”

berenang

“Ni kebun 5 star.”

komen

“Air ni lagi jernih daripada air kat rumah aku.”

tik tok

 

Sumbertik tok

 

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!

Sumber : HCL

PERHATIAN: Pihak kami tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak kami juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri dan ini adalah sekadar perkongsian sahaja.Ribuan Terima kasih diucapkan kerana sudi meluangkan masa anda kepada kami.OKTHXBYE

 

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*